Som kunde skal du kunne regne med en tæt kontakt og en hurtig respons.

 

En høj grad af service er et bevidst tilvalg vi har gjort, og vi bestræber os på at stå til rådighed i videst muligt omfang. Det er nødvendigt, da vores sortiment er komplekst, i kraft af de mange tusinde server løsninger Supermicros produkter åbner op for, og derfor er der behov for kunderådgivning af kyndige konsulenter for at sikre den rette sammensætning af komponenter.

 

Endvidere er det vores holdning, at tingene skal virke, og såfremt de ikke gør det, så skal de komme til det inden for en meget kort tidsfrist. Derfor har Monotil indgået et samarbejde med Careitec der som vores servicepartner håndterer alle vores RMA sager. Careitec er specialister i at yde IT-hardware service, og vil dermed være med til at sikre at jeres RMA sager bliver behandlet professionelt og hurtigst muligt. Vores kunder kan derfor forvente en hurtig reaktion når det behov opstår. I skal blot udfylde formularen på RMA siden, og så bliver i kontaktet inden for 1 arbejdsdag. Har du spørgsmål til en igangværende RMA sag kan du skrive på sd@careitec.dk eller ringe på 70 10 11 12

 

Har du brug for at komme i kontakt med os kan du inden for normal åbningstid ringe på vores hovednummer. Er det uden for normal åbningstid er du velkommen til at sende en mail til os på salg(a)monotil.dk og du vil blive kontaktet hurtigst muligt.

 

Vi glæder os til at hjælpe dig med din næste server løsning!

 

 

Service

+45 70 103 700

 

-

 

Salg

+45 70 103 700

-

 

 SMC Logo BW