Garanti

Ved at sende RMA forespørgsel udtrykker du din accept af Nextron's servicevilkår og betingelser for RMA proceduren.

Nextron yder 1 års garanti fra fakturadatoen. På enkelte produkter ydes der garanti i en længere periode. I sådanne tilfælde vil den aktuelle garantiperiode fremgå af fakturaen. Garantien dækker udelukkende fabrikationsfejl. Garantien dækker ikke fejlbetjening, fejlinstallation, skader sket som følge af f.eks. lyn og torden eller noget tab overhovedet som følgevirkning af fabrikationsfejlen.

Nextron bestemmer om en fabrikationsfejl kan udbedres, eller om produktet erstattes med et nyt produkt med tilsvarende funktionalitet.

Reparation udenfor garantiperioden vil kunne tilbydes efter gældende timepris, som pt. er kr. 1.600,- ekskl. moms + reservedele eller ifølge tilbud.

 

Returnering

Returnering af købte produkter til Nextron kan kun ske efter forudgående aftale med din kontaktperson hos Nextron. Returvaren skal desuden følges af kopi af faktura samt sendes i ubeskadiget original emballage inkl. alle dele ifølge enhedens pakkeliste.Ved returnering af en i øvrigt korrekt leveret vare foretages et fradrag på 10 % af fakturaværdien ved kreditering.

 

RMA

Nextron tilbyder reparation af defekte varer mod forevisning af et RMA nummer, faktura nummer samt en udførlig fejlbeskrivelse. En fejlbeskrivelse som "død" eller “virker ikke” er ikke en acceptabel fejlbeskrivelse.

Inden enheden fremsendes til reparation forventes det, at man har testet med nyeste firmware/BIOS.Ved fremsendelse af den defekte enhed til Nextron til reparation, skal der vedlægges et RMA nummer, som fremsendes når RMA formularen er udfyldt korrekt.

Hvis en vare er sendt til Nextron til reparation uden et gyldigt RMA nummer, forbeholder Monotil sig ret til at sende varen retur med en opkrævning på fragt for returnering.

Hvis et produkt fremsendt til reparation ikke er fejlbehæftet, forbeholder Nextron sig ret til at opkræve et gebyr på min. kr. 375,- ekskl. moms.

Køber afholder normalt forsendelsesomkostninger ved fremsendelse af produktet. Nextron afholder normalt omkostninger ved returnering af produktet.

For at få et defekt produkt repareret, kræves et RMA nummer, som fåes ved at udfylde RMA indberetningen i korrekt stand.





Service

+45 70 103 700

 

-

 

Salg

+45 70 103 700

-

 

 SMC Logo BW